dimecres, 28 de novembre del 2012

Identitat i territori

Avui hem tingut la recitació d'Identitat i Territori la meva companya Delia Fernandez i jo. L'activitat tractava de relacionar alguna cosa ja sigui material o immaterial amb un territori, es a dir una identitat amb un territori, com molt bé el seu propi nom indica. 
En el nostre cas, vam voler expressar la relació entre un perfum i el tipus de persona que el porta. I no només això, sinó que també els perfums i els anuncis dels mateixos van destinats normalment a un sol tipus de grau econòmic i edat, i per tant totes les característiques que comporten els perfums. 

També van voler transmetre la idea de que un perfum el que intenta és transportar al consumidor a un univers paral·lel, transmetre unes emocions i uns sentiments a traves d'una marca o d'un producte en concret, cosa que aconsegueix mitjançant l'anunci publicitari.

En els anuncis s'intenta crear un ambient amb una música i uns efectes especials triats a conciencia i expressament, per així portar al consumidor a creure en aquell producte, es a dir, identificar-se en ell per així acabar comprant-lo.

Finalment vam arribar a la conclusió que una fragància sempre serà la nostra carta de presentació, per això és tant important saber triar.

Per arribar a questes conclusions vam haver d'investigar amb una publicista que s'encarregava de la creació de l'envàs dels perfums i passar una enquesta a diferents tipus de gent per tal d'arribar a una idea segons el que pensava diferent tipus de persones.

LA FRAGÀNCIA T'ATRAPA

"El perfum constitueix una mena de segell per a la persona que ho porta. Moltes vegades la gent identifica els aromes amb un ésser estimat, la llar, un amic o una situació en especial. Fins i tot els nens desenvolupen una memòria olfactiva que en l'adultesa evoca moments encara que estiguin amagats en els records." - Delia Fernandez i Eva Ortega



1 comentari:

  1. Un suport apropiat per al tipus de treball triat i amb bona exemplificació gràcies als vídeos.

    ResponElimina