Avui hem tingut la recitació d'Identitat i Territori la meva companya Delia Fernandez i jo. L'activitat tractava de relacionar alguna cosa ja sigui material o immaterial amb un territori, es a dir una identitat amb un territori, com molt bé el seu propi nom indica.
En el nostre cas, vam voler expressar la relació entre un perfum i el tipus de persona que el porta. I no només això, sinó que també els perfums i els anuncis dels mateixos van destinats normalment a un sol tipus de grau econòmic i edat, i per tant totes les característiques que comporten els perfums.
També van voler transmetre la idea de que un perfum el que intenta és transportar al consumidor a un univers paral·lel, transmetre unes emocions i uns sentiments a traves d'una marca o d'un producte en concret, cosa que aconsegueix mitjançant l'anunci publicitari.
En els anuncis s'intenta crear un ambient amb una música i uns efectes especials triats a conciencia i expressament, per així portar al consumidor a creure en aquell producte, es a dir, identificar-se en ell per així acabar comprant-lo.
En els anuncis s'intenta crear un ambient amb una música i uns efectes especials triats a conciencia i expressament, per així portar al consumidor a creure en aquell producte, es a dir, identificar-se en ell per així acabar comprant-lo.
Finalment vam arribar a la conclusió que una fragància sempre serà la nostra carta de presentació, per això és tant important saber triar.
Per arribar a questes conclusions vam haver d'investigar amb una publicista que s'encarregava de la creació de l'envàs dels perfums i passar una enquesta a diferents tipus de gent per tal d'arribar a una idea segons el que pensava diferent tipus de persones.
LA FRAGÀNCIA T'ATRAPA
"El perfum constitueix una mena de segell per a la persona que ho porta. Moltes vegades la gent identifica els aromes amb un ésser estimat, la llar, un amic o una situació en especial. Fins i tot els nens desenvolupen una memòria olfactiva que en l'adultesa evoca moments encara que estiguin amagats en els records." - Delia Fernandez i Eva Ortega
la fragància t'atrapa on Prezi
El nostre treball va ser un recopilatori d'informació del treballat a classe (GITIC i COED); vam utilitzar el Prezi, una eina molt útil per fer de suport i que si tens una mica de agilitat et pot sortir una presentació molt atractiva per el públic (i això és el que realment s'intenta en qualsevol presentació). En el nostre cas vam voler utilitzar aquest Prezi amb aquest fons de ciutat, perquè vam escollir un anunci on el luxe i la ciutat eren els participants, i vam trobar molt adient aquest segon sentit. També vam utilitzar el llibre Com parlar bé en públic (que el comentaré posteriorment a una altre entrada) que ens va ajudar a l'hora d'estructurar la informació i en la presentació. Vam intentar que el que es va llegir es veies reflexat el màxim en la nostra presentació.
També a l'hora de estructurar el text vam utilitzar un document que ens va lliurar la Imma per tal de organitzar-lo bé i que finalment quedés atractiu a la vista i amb sentit que és el més important.
Un suport apropiat per al tipus de treball triat i amb bona exemplificació gràcies als vídeos.
ResponElimina